give me ur LOVE beby !

give me ur LOVE beby !

Thursday, November 24, 2011

count on you

erm, now tak tahu ape nak buat..aku masih macam ni menunggu masa sampai keadaan betul2 berpihak kat aku..aku cuma menantikan saat bahgia datang lagi menjenguk aku yang dah lame kesunyian,,amboii,,madah berhelah la pulakk..HAHAA..LARI TAJUK ! btw, aku sekarang tengah dalam dilema..runsing a.k.a confiuse ! mane satu jalan yang patot aku ikot..aku nak yang terbaik dalan hidup aku n aku nak buat pilihan yang bijak dalam kehidupan aku,,bukan untuk harini..tapi..untuk esok & masa akan datang..PNI ~ tiap masa aku berdoa kesejahteraan kau dan jugak kesihatan kau,,kau jauh dari pandangan mata aku..so aku tak tahu ape kau buat belakang aku selama kita tak bersama..aku kat sini setia dengan kau..kau jangan risau aku kat sini..aku cuma risau kau kat sana..makan minum kau sape yang take care even kau dah besar n boleh buat tu suma tapi sekurang2 nya ade someone yang ambik berat pasal kau..aku jarang  nak ade masa contact kau coz aku keje,,bukan aku nak buat alasan tapi kau paham arn keje macam aku sekarang ni macam mane..kau pon pernah melalui keje macam aku..so hope kau paham..aku akan luang kan mase yang yang aku ade untuk contact kau..ermmmenghitung hari,,aku akan pulang..everytime i will mish u..(mood harini mcm novelis pulak) huhuhuhu

No comments:

Post a Comment